
.
مقدمه بر خدا مداری
.
اوضاع چگونه است !؟
اوضاع خوبی وجود ندارد
.
اوضاع خوب چگونه است !؟
اوضاع وقتی خوب است که عمر ها جاودانه باشد
کسی پیر و فرتوت نشود
کسی نمیرد
.
دیگر قبری و بیمارستانی وجود نداشته باشد
.
همه در نهایت شادابی و طراوت و جوانی باشند
.
همه دوستدار هم و اثری از جنگ و خون باقی نماند .
.
چرا اوضاع اینگونه است !؟
.
زیرا خوردن وجود دارد
یا نباید خوردن وجود داشته باشد یا باید علمی باشد .
و برای علمی شدن آن یا باید مواد آن و طرز تهیه آن عوض شود یا از قطره الهی و هوشمند استفاده شود .
.
چه باید کرد !؟
.
راه نجات بشر از طول عمر کوتاه
از تنش در روابط
از وجود مرزهای بین بشری از مرزهای سیاسی تا نژادی و قومی بر گشت به علم است
انسان باید بین
پوشش علمی و غیر علمی
غذای علمی و غیر علمی
تفاوت قائل باشد .
.
و آنگاه که به علم بر گردد خود بخود با سیاست و اقتصاد و خانواده و ادارات و ..علمی روبرو خواهد شد
.
در اینجاست که احساس در بهشت بودن زنده می شود
.
و انسان خارج شده از بهشت به بهشت بر می گردد
.
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
